9.30 - 10.00: rejestracja.
10.00 - 15.00 warsztaty.
Plan szkolenia:
- Literatura, a inne teksty kultury (teatr, sztuki plastyczne, film, muzyka) – konkurencja czy współdziałanie?
- Czy gra może być sztuką?
- Przegląd współczesnych gier planszowych – jak wybrać wartościową grę?
- Uczyć czy bawić? – jak sprawić, by gra edukacyjna była interesująca?
(przerwa kawowa)
- Kulisy powstania gry „W pustyni i w puszczy” (momenty trudne na etapie: scenariusza, motoryki, ilustracji).
- Przygody z testowaniem gry: jak nauczyciele i uczniowie wpłynęli na aktualny kształt gry „W pustyni i w puszczy”.
- Metodyczne zaplecze gry W pustyni i w puszczy - jak można niestandardowo wykorzystywać jej elementy w pracy z dziećmi?
(przerwa kawowa)
- Testowanie gry w grupach po 4 osoby i wnioski ze szkolenia.