Biuro Zarządu Głównego SBP
Al. Niepodległości 213
02-086 Warszawa
tel: 22 608-28-24
tel: 733 242 337
biuro@sbp.pl
Zastanawiałeś się kiedyś, jak poprawić, wyretuszować, wykadrować zdjęcie lub wyciąć jego fragment, a następnie przygotować z jego wykorzystaniem projekt graficzny? więcej
Według szacunków ekspertów, w 2016 r. liczba używanych w domach i miejscach pracy urządzeń podłączonych do Internetu przekroczy 25 miliardów, a wraz ze wzrostem powiązań i danych gromadzonych w środowisku sieciowym rośnie nie tylko liczba nieograniczonych możliwości, jakie ma zapewniać tzw. Internet rzeczy (ang. Internet of Things – IOT), lecz również wyzwań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i prywatności użytkownikom nowych technologii. więcej
Jak ciekawie pisać o działaniach organizacji i skutecznie promować się (nie tylko) na ngo.pl? Z radami na ten temat można było zapoznać się na webinarium zorganizowanym przez ngo.pl. więcej
Raport stworzony przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczący deklaracji czytelnictwa w social mediach. Facebook jako najaktywniejsze źródło publikacji. więcej
14 marca rozpoczyna się ogólnoeuropejska kampania Tydzień z Internetem. W Polsce jej motyw przewodni to świadome korzystanie z sieci i bezpieczne e-zakupy. więcej
Terminem iSchool określa się uczelnie i wydziały, które podjęły inicjatywę rozwijania badań koncentrujących się na informacji naukowej jako fenomenie rozpatrywanym z różnych punktów widzenia oraz analizie szeroko rozumianych relacji między informacją a technologią i użytkownikiem indywidualnym. więcej
Setki spotkań z mieszkańcami całej Polski w blisko 400 miejscach - bibliotekach, szkołach, siedzibach organizacji pozarządowych czy pracowniach komputerowych, a także quiz na Facebooku, dzięki któremu można sprawdzić swoją wiedzę o prawach konsumenckich. więcej
10 marca 2016 r. o godzinie 10.00 zapraszamy na webinarium organizowane w ramach miesiąca tematycznego “W marcu jak w skarbcu – o domowych finansach, przedsiębiorczości i nie tylko” na portalu LABIB. więcej
Zachęcamy do skorzystania ze scenariusza "Bezpieczny e-konsument", który przygotowano dla organizatorów spotkań w ramach tegorocznej edycji kampanii "Tydzień z Internetem". więcej
Centrum Cyfrowe wspiera „Internetowe rewolucje”, program prowadzony przez Google, którego celem jest podniesienie kompetencji cyfrowych pracowników małych firm. więcej