Według najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę GlobalWebIndex, internauci blokują reklamy przede wszystkim dlatego, że mają dość emitowanych banerów. więcej
Według analityków Morgan Stanley liczba aktywnych użytkowników Facebooka w niższych grupach wiekowych wciąż dynamicznie rośnie. Największy serwis social media nie daje szans konkurentom pomimo rosnącej roli Snapchata. więcej
Technologie zapewniające bezpieczeństwo w firmie nie na wiele się zdadzą, jeśli wszyscy pracownicy firmy nie będą znali, rozumieli i stosowali się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. więcej
Z raportu Zenith Optimedia wynika, że główną platformą konsumpcji wideo w internecie stają się urządzenia przenośne. Polacy spędzą w tym roku 15 minut dziennie oglądając wideo w sieci na smartfonach i tabletach. więcej
Cyberiada zwycięzcą konkursu EIFL Public Library Innovation Award. Filia nr 7 Biblioteki Elbląskiej została doceniona spośród bibliotek z całego świata za wykorzystanie najnowocześniejszych technologii. więcej
Internauci preferują konsumowanie artykułów w tradycyjnej postaci, poprzez ich czytanie, a nie coraz powszechniejsze newsy w postaci materiałów wideo online. więcej
Od teraz Google walczy z Komisją Europejską na trzech frontach. Do postępowań w sprawie porównywarki i Androida dołączyło kolejne, tym razem dotyczące reklam online. więcej
Twitter jest świetną platformą do dzielenia się nowościami na temat naszej organizacji. Jeśli organizujemy nową akcję lub chcemy zwrócić uwagę na nurtujący nas problem, warto pokusić się o stworzenie konta firmowego stowarzyszenia czy fundacji. więcej
Kwestia regulacji działania i odpowiedzialności platform internetowych jest jednym z głównych tematów w ramach debaty dotyczącej Jednolitego Rynku Cyfrowego. więcej