Obrady rozpoczną się w czwartek o godz. 9 w PAN Bibliotece Gdańskiej, przy ulicy Wałowej 15.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM
Konteksty MULTImediów, a więc:
- media analogowe versus media cyfrowe jako źródła informacji i edukacji czytelnika
- multimedia w ofercie instytucji sektora GLAM
- wielowymiarowość usług bibliotecznych
- multimedia jako narzędzia edukacji
- standardy opisu i dystrybucji obiektów cyfrowych
- tworzenie i zarządzanie multimediami
- multimedia w pracy z użytkownikami niepełnosprawnymi
Konteksty MULTImarketingu, a więc:
- mix marketing w działalności instytucji kultury
- Public Relations w dobie multi-
- multi channel marketing w działalności instytucji non profit
- fundraising a finanse bibliotek i innych instytucji sektora non profit
- crowdsourcing jako wsparcie w funkcjonowaniu bibliotek
- czytelnik jako prosument
Konteksty MULTIkulturowości, a więc:
- oferta biblioteki dla mniejszości narodowych
- biblioteki mniejszości narodowych w Polsce
- funkcjonowanie książki i innych materiałów w grupach etnicznych w Polsce i na świecie
- bariery i dobre praktyki w komunikacji i obsłudze biblioteczno-informacyjnej obcokrajowców w Polsce i na świecie
Konteksty MULTIedukacji, a więc:
- nowe metody i narzędzia edukacji klienta biblioteki
- oferta edukacyjna instytucji sektora GLAM dla użytkowników
- narzędzia pracy i komunikacji z użytkownikiem niepełnosprawnym
- nowe narzędzia w pracy z czytelnikiem (np. gry, webquesty, ryślenie, podcasty, kodowanie, programowanie, warsztaty handmade itp.)
- blended learning i e-learning jako metody edukacji czytelnika
Konteksty MULTIkreacji, a więc:
- literackie multiświaty naszych czytelników – literatura fantasy, sci-fi, nowe gatunki literackie jako inspiracje do pracy z czytelnikiem
- multibiblioteki, a więc biblioteki działające wieloaspektowo, wielokanałowo
- czytelnik jako autor, twórca
- czytelnik jako animator innych użytkowników i społeczności lokalnej
- pasje i talenty bibliotekarzy
- pasje i talenty czytelników