- Podstawowe pojęcia z zakresu grafiki komputerowej oraz jej obróbki
- Sposoby dostępu do aplikacji PIXLR.
- Wczytywanie pliku graficznego oraz informacji o pliku. Zapisywanie pliku na dysku komputera oraz w chmurze. Optymalizacja zapisu w zależności od przeznaczenia przygotowywanej grafiki.
- Obsługiwane przez program typy plików graficznych.
- Metody zapisywania plików graficznych.
- Podstawowe operacje przeprowadzane na plik graficznym
- Określanie wielkości płótna,
- Kadrowanie,
- Usuwanie efektu czerwonych oczu,
- Ustawienia dotyczące światła i kontrastu,
- Wykorzystanie dostępnych efektów: posteryzacja, efekt progu, efekt starego zdjęcia i sepia, zmniejszanie nasycenia, nasłonecznianie, odwrócenie kolorów, przegląd dostępnych filtrów.
- Posługiwanie się dostępnymi narzędziami oraz zmiana ich parametrów: współczynnik krycia, wielkości, koloru, nacisku, kształtu.
- Praca z warstwami
- Wczytywanie grafiki jako nowej warstwy,
- Odblokowanie warstwy do edycji,
- Stosowanie poznanych narzędzi dla wybranej warstwy,
- Wprowadzanie tekstu,
- Usuwanie fragmentu zdjęcia i nakładanie zdjęć na siebie – przygotowanie fotomontażu,
- Style warstwy.
- Maska warstwy
- Częściowe maskowanie warstwy,
- Stosowanie narzędzi graficznych do maski warstwy
Projekt SBP
Projekt SBP
Projekt SBP
Serwis SBP
Projekt SBP
Partner wspierający SBP
Partner wspierający SBP
Partner wspierający SBP
Partner wspierający SBP