X Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i Organizacja Bibliotek” pod hasłem: Zarządzanie jakością. Nowe rozwiązania w działalności biblioteczno-informacyjnej; 11-13 maja 2016 r,. Gdańsk

Pełen harmonogram obrad

Zagadnienia poruszane podczas konferencji:

  1. Systemy zarządzania jakością (ISO, TQM, Servqual i inne) w bibliotekach, ośrodkach informacji i instytucjach kultury w Polsce i na świecie.
  2. Standardy ewaluacji bibliotek cyfrowych i repozytoriów instytucjonalnych w Polsce i na świecie.
  3. Komunikacja z użytkownikiem w procesach wdrażania systemu zarządzania jakością w bibliotekach.
  4. Badania satysfakcji użytkownika a jakość usług biblioteczno-informacyjnych.
  5. Statystyki biblioteczne – normy i standardy.
  6. Jakość w zarządzaniu informacją.
  7. Biblioteka jako ucząca się organizacja (Learning Organisation)
  8. Czytelnik = użytkownik = klient. Ewolucja czy rewolucja?
  9. Współczesna filozofia jakości w bibliotekach.
  10. Jakość a promocja usług bibliotecznych, usług informacyjnych i usług instytucji kultury. Działalność marketingowa oparto o jakość usług.
  11. Spojrzenie na jakość z trzech perspektyw: użytkowników, pracowników i kadry zarządzającej.
  12. Jakość kształcenia specjalistów usług informacyjnych.
  13. Jakość w działalności naukowej z zakresu bibliologii i informatologii.
  14. Inne związane z tematyką konferencji.
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP