Pełen harmonogram obrad.
Zagadnienia poruszane podczas konferencji:
- Systemy zarządzania jakością (ISO, TQM, Servqual i inne) w bibliotekach, ośrodkach informacji i instytucjach kultury w Polsce i na świecie.
- Standardy ewaluacji bibliotek cyfrowych i repozytoriów instytucjonalnych w Polsce i na świecie.
- Komunikacja z użytkownikiem w procesach wdrażania systemu zarządzania jakością w bibliotekach.
- Badania satysfakcji użytkownika a jakość usług biblioteczno-informacyjnych.
- Statystyki biblioteczne – normy i standardy.
- Jakość w zarządzaniu informacją.
- Biblioteka jako ucząca się organizacja (Learning Organisation)
- Czytelnik = użytkownik = klient. Ewolucja czy rewolucja?
- Współczesna filozofia jakości w bibliotekach.
- Jakość a promocja usług bibliotecznych, usług informacyjnych i usług instytucji kultury. Działalność marketingowa oparto o jakość usług.
- Spojrzenie na jakość z trzech perspektyw: użytkowników, pracowników i kadry zarządzającej.
- Jakość kształcenia specjalistów usług informacyjnych.
- Jakość w działalności naukowej z zakresu bibliologii i informatologii.
- Inne związane z tematyką konferencji.