Polecamy

Warsztaty "Profesjonalna obsługa czytelnika z uwzględnieniem trudnych sytuacji", 22 marca 2019 r.,Warszawa

Data dodania: 24.01.2019

 Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza na warsztaty pt.: „Profesjonalna obsługa czytelnika z uwzględnieniem trudnych sytuacji”, które odbędą się 22 marca 2019 r. w godz. 10-16 w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN, ul. Gocławska 4 w Warszawie.

 

Szkolenie dedykowane jest bibliotekarzom i ma m.in. na celu:

  • zmotywowanie i uświadomienie zbieżności celów dla biblioteki i pracowników,
  • zmniejszenie rotacji personelu,
  • scalenie zespołu i usprawnienie wewnętrznej komunikacji,
  • podniesienie zadowolenia czytelnika (także tzw. trudnego klienta),
  • zapobieganie wypaleniu zawodowemu i rozładowanie stresu

Przeszkolony personel umiejętnie i profesjonalnie radzi sobie z wszelkimi wyzwaniami w pracy a opanowanie technik komunikacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie z trudnym czytelnikiem, ułatwia pracę i zmniejsza stres pracowników. Dobrze przygotowany personel tworzy przyjazną atmosferę miejsca pracy oraz przestrzeni publicznej. 

Uczestnicy szkolenia zdobędą:

  • wiedzę z zakresu teorii dobrej obsługi klienta,
  • umiejętności m.in. kontroli własnych emocji w trudnych sytuacjach, sztuki uśmiechania się, aktywnego słuchania, asertywnej postawy i ochrony własnej osoby,
  • chęci stosowania dobrych praktyk i rozwijania swoich kompetencji.

Warsztaty poprowadzi Adam Zajchowski, doświadczony trener, właściciel firmy Free City Group i marki kowalebiznesu.pl, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, prowadzący szkolenia także z zakresu komunikacji wewnątrz-zespołowej i motywacji: dla bibliotek, organizacji pozarządowych, firm i instytucji. Absolwent socjologii na UMK w Toruniu oraz studiów podyplomowych na kierunkach: Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich (SWPS w Sopocie) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Gdańska)

Koszt uczestnictwa w warsztatach to 250 zł + VAT (10% zniżki dla członków SBP).

Cena obejmuje:

  • serwis kawowy,
  • konsultacje z trenerem,
  • materiały oraz certyfikaty dla uczestników.

Uwaga! Z uwagi na konieczność rezerwacji usług, w przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu nie zwracamy opłaty za szkolenie, możliwy jest udział innej osoby. 

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP