Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza na warsztaty pt.: „Motywowanie pracowników biblioteki i współdziałanie w zespole”, które odbędą się 20 listopada 2018 r. w godz. 10-16 w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie, ul. Gocławska 4. Szkolenie dedykowane jest kadrze zarządzającej w filiach i działów wewnętrznych bibliotek.
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ PERSONEL KIEROWNICZY?
CELE SZKOLENIA:
Przeszkolony personel umiejętnie i profesjonalnie radzi sobie z wszelkimi wyzwaniami w pracy.
Dobra komunikacja, wzajemne zrozumienie wśród pracowników, zarówno „na filiach”, jak i w kontaktach z działami wewnętrznymi, stanowi zdrowy rdzeń każdej biblioteki. Proces rozwijania kompetencji kadry zarządzającej jest długi, czasochłonny i wieloetapowy. Umiejętność motywowania pracowników i budowanie autorytetu jest niezbędne do znakomitego funkcjonowania każdej instytucji.
Celem szkolenie jest budowanie zespołu, wspólnoty celów i misji pracowników Biblioteki. Dobrze przygotowana i świadoma kadra zarządzająca, w oparciu o wzajemny szacunek, tworzy miejsce przyjazne do pracy, a największym beneficjentem jest czytelnik
Korzyści uzyskane przez uczestników szkolenia na 3 poziomach kompetencji:
1. WIEDZA, czyli pracownicy przyswajają wiedzę z zakresu motywacji współpracowników.
2. UMIEJĘTNOŚCI, czyli trening i praktyczne zastosowanie.
3. CHĘCI, (postawa/motywacja) pracownik chce stosować dobre praktyki i rozwijać swoje kompetencje.
Warsztaty poprowadzi Adam Zajchowski, doświadczony trener, właściciel firmy Free City Group i marki kowalebiznesu.pl, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, prowadzący szkolenia także z zakresu komunikacji wewnątrzzespołowej i motywacji: dla bibliotek, organizacji pozarządowych, firm i instytucji. Aboslwent socjologii na UMK w Toruniu oraz studiów podypomlomowych na kierunkach: Akademia Rozwoju Umiejności Trenerskich (SWPS w Sopocie) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Gdańska)
Koszt uczestnictwa w warsztatach to 220 zł + VAT (10% zniżki dla członków SBP).
Cena obejmuje: