Sekcja IFLA Zarządzania i Marketingu we współpracy z firmą Emerald ma przyjemność ogłosić po raz X Międzynarodową Nagrodę Marketingu IFLA.
IFLA pragnie uhonorować organizacje, które wdrożyły kreatywne, zorientowane na wyniki projekty i kampanie marketingowe. Trzech finalistów zostanie wyróżnionych, a spośród nich zwycięzca otrzyma bilety, opłacone noclegi i rejestrację na Kongres IFLA w Helsinkach, w Finlandii w sierpniu 2012 roku, jak również nagrodę 1 000 $, które muszą być wykorzystane na dalsze działania marketingowe.
Trzech finalistów zostanie ogłoszonych w marcu 2012 roku. Zwycięzca zostanie zaprezentowany oficjalnie podczas konferencji prasowej Kongresu w Helsinkach.
Cele nagrody:
Wytyczne:
Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie konkurus pod adresem:
http://www.ifla.org/en/management-and-marketing/marketing-award
Źródło: IFLA