Polecamy

Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari

Data dodania: 06.02.2017

Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w styczniu 2017 r., tak jak w poprzednich miesiącach, zanotowała spadek udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. Stracił też drugi Firefox, a najlepiej wypadła przeglądarka Safari firmy Apple.

Z danych StatCounter wynika, że w styczniu br. Chrome miał w skali globalnej 57,87 proc. udziału w globalnym rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 58,48 proc. w grudniu. W tym samym czasie spadek zanotował także drugi w rankingu Firefox (z 13,45 proc. do 13,32 proc.). Zyskały natomiast kolejne w zestawieniu przeglądarki Safari (z 10,54 proc. do 10,94 proc.), Internet Explorer (z 8,92 proc. do 9,45 proc.) oraz Edge (z 3,09 proc. do 3,26 proc.).

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP