Artykuły z tagiem: e-book

Papierowe książki zostaną zastąpione przez znacznie wygodniejsze tablety. Koreańskie ministerstwo edukacji zaprezentowało plan rezygnacji z papierowych podręczników, który ma kosztować ponad 2,2 biliona wonów, czyli około 6 miliardów złotych. więcej
Britannica e-booksBritannica to nie tylko najbardziej znana anglojęzyczna encyklopedia na świecie, ale również prestiżowe wydawnictwo edukacyjne, które publikuje książki z różnych naukowych dziedzin. Teraz dostępne są one w wersji cyfrowej więcej
Biblioteka Politechniki Wrocławskiej i e-bookiPolitechnika Wrocławska wybuduje swoim studentom nową bibliotekę. W budynku za 100 milionów nie znajdzie się jednak żadna książka. więcej
PIK zaapelowała w marcu do MF ponowne rozpatrzenie kwestii zrównania VAT na oba rodzaje książek. Dwa miesiące później otrzymano odpowiedź. Według Ministerstwa nic się nie da zmienić, bo e-książki i e-gazety są usługą więcej
Apel PIK o zrównanie VATu na e-bookiW związku z Uchwałą Polskiej Izby Książki w dniu 13 maja 2011 Biuro Izby wystosowało apel do rządu RP w sprawie zrównania podatku VAT na wszystkie rodzaje publikacji więcej
Największa księgarnia internetowa na świecie poinformowała, że sprzedaje więcej książek elektronicznych niż papierowych. więcej
e-book cafe na II WTKW dniach 12-15 maja br. na terenie II Warszawskich Targów Książki działać będzie pierwsza w Polsce kawiarnia z książkami elektronicznymi Ebook Cafe. więcej
Bibliotekarze mówię NIE dla DRMZastosowanie DRM to sposób wydawców i dystrybutorów, w jaki starają się walczyć z piractwem, które dotyczy m.in. książek elektronicznych. Biblioteki nie zgadzają się na DRM w e-bookach. więcej
O e-książkach 17.03.2011
Świat cyfrowy zdobywa rynek książki, czego dowiódł obchodzony na całym świecie tydzień e-booków. Czy pomogą one zmienić obojętne nastawienie ponad połowy Polaków do literatury i podnieść poziom czytelnictwa zastanawia się prof. Materska z Uniwersytetu Warszawskiego. więcej
Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle postanowiła włączyć się w międzynarodową akcję i wprowadzić swoich czytelników w świat e-książek. Idea akcji to: „zainteresuj się, a jeśli nowa forma ci się nie spodoba, możesz po tygodniu wrócić do czytania tej tradycyjnej, szeleszczącej i pachnącej farbą drukarską”. więcej
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP