Polecamy

Warsztaty "Mniej znaczy więcej, czyli jak zainteresować odbiorcę w social media", 27 marca 2020 r., Warszawa

Data dodania: 17.02.2020

[Aktualizacja 16.03.2020 - Szkolenie zawieszone, odbędzie się w innym terminie] Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza na warsztatyMniej znaczy więcej, czyli jak zainteresować odbiorcę w social media", które odbędą się 27 marca 2020 r. w godzinach 10.00 - 15.30 (rejestracja od godz. 9.30) w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie, ul. Gocławska 4.

Szkolenie jest odpowiedzią na nieustającą potrzebę kreatywnych działań promujących biblioteki.

Podczas warsztatów uczestnicy poznają podstawy copywritingu. Nauczą się prostych technik układania chwytliwych haseł promocyjnych. Stworzą bank rysunkowych ikon i przygotują własny projekt graficzny do wybranego sloganu.


Warsztaty poprowadzi Beata Gamrowska – grafik, copywriter i ilustrator - twórca historyjek o kawie i Pączusiu. Na co dzień specjalista do spraw promocji w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi szkolenia z myślenia wizualnego.

Koszt udziału w warsztatach wynosi:

  • 180 zł netto
  • 162 zł netto (członkowie SBP)

+ 23 % VAT dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych.

Cena obejmuje zestaw materiałów, możliwość konsultacji z trenerem, certyfikat, serwis kawowy, przekąski.

Uwaga! Rezygnacja z udziału po 19 marca 2020 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury wystawionej przez Zarząd Główny Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Możliwy jest udział innej osoby na szkoleniu - zmianę uczestnika szkolenia należy zgłosić mailowo na adres: redakcja.portal@sbp.pl najpóźniej w przeddzień szkolenia.

>> Zapisy

>> Program

>> Dojazd

 

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP