Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza 4 grudnia 2015 roku na szkolenie dla bibliotekarzy nt „Jak samodzielnie założyć i prowadzić stronę internetową biblioteki”. Warsztaty odbędą się w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Jana Rumla w Dzielnicy Praga - Południe m.st. Warszawy. Warsztaty będą odbywać się w godzinach 10:00 - 15:00
Zastanawiałeś się kiedyś, jak założyć i poprowadzić własną stronę internetową, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nie wiesz, czym jest hosting, domena, cms, HTML, jak z nich korzystać, a te pojęcia są dla Ciebie obce? Stworzenie strony internetowej naprawdę nie jest trudne. Jeśli potrzebujesz takich umiejętności w pracy, lecz jeszcze ich nie masz albo posiadasz je, ale chcesz uporządkować wiedzę, nie masz dużo czasu i pieniędzy na korzystanie z płatnych komercyjnych rozwiązań, to szkolenie jest dla Ciebie!
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji z prowadzenia i tworzenia stron internetowych przy pomocy systemu CMS Wordpress, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej pracy.
Na szkoleniu dowiesz się m.in:
Korzyści, które wyniesiesz ze szkolenia:
Zajęcia poprowadzi Tomasz Kasperczyk – grafik komputerowy i operator DTP, webmaster. Zajmuje się projektowaniem i przygotowaniem do druku materiałów reklamowych, książek, czasopism i katalogów. Administruje portale internetowe, realizuje projekty stron internetowych i prezentacji multimedialnych. Stale współpracuje ze Stowarzyszeniem Bibliotekarzy Polskich oraz firmą Silleo, m.in. jako trener, grafik oraz specjalista ds. promocji. Projektuje także okładki książek. Autor artykułów dotyczących rynku wydawniczego.
Koszt warsztatów to 190 zł + VAT (10% rabatu dla członków SBP). Cena obejmuje udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, serwisy kawowe, certyfikat, możliwość osobistych konsultacji z prowadzącym oraz aktualne czasopismo SBP.