Polecamy

3. edycja szkolenia „Asertywność w kontakcie z użytkownikiem”, 20-21 kwietnia 2015 r., Toruń

Data dodania: 30.03.2015

Zapraszamy na TRZECIĄ edycję szkolenia „ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z UŻYTKOWNIKIEM” posiadającego akredytację Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, które organizuje firma TRAKT.

Nowoczesna Biblioteka to miejsce spotkań, które zapewnia swoim Użytkownikom dostęp do zbiorów, służy wzmacnianiu wiedzy i prowadzi do rozwoju. Dynamiczny rozwój Bibliotek jest odpowiedzią na rosnące potrzeby Użytkowników oraz ich wyraźnie sprecyzowanych oczekiwań. Jednym z nich jest umiejętność otwartej komunikacji ze strony bibliotekarza. Proponowane szkolenie w warsztatowy sposób kształci asertywną postawę oraz umiejętność stosowania narzędzi asertywności w kontakcie z Użytkownikiem.

PROGRAM SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • zdefiniowanie pojęcia asertywności i postawy asertywnego pracownika biblioteki,
  • rozpoznawanie zachowań asertywnych, uległych i agresywnych Użytkowników,
  • tworzenie map asertywności Uczestników,
  • przytoczenie problematycznych zachowań Użytkowników i przećwiczenie sposobów radzenia sobie z nimi z wykorzystaniem narzędzi asertywności,
  • poznanie teorii cyklu konfliktu oraz spirali emocji,
  • kwalifikacja trudnych sytuacji z Użytkownikiem do kategorii konfliktu,
  • omówienie możliwych sposobów asertywnych zachowań w kontakcie z Użytkownikiem.

W RAMACH PROPONOWANEGO SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:

  • 16 godzin intensywnej pracy warsztatowej,
  • program szkolenia dostosowany do Uczestników i specyfiki pracy w Bibliotece akredytowany przez Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich,
  • metody warsztatowe prowadzenia szkolenia: ćwiczenia, case study, symulacje, pracę w zespołach, dyskusje,
  • komplet materiałów szkoleniowych,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • merytorycznie przygotowanego trenera,
  • lunch i przerwy kawowe.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA TO:

  • nabycie zdolności rozpoznawania postaw Użytkowników i dopasowywanie się do niej,
  • zbudowanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Użytkownikiem,
  • mniejszy stres odczuwany przez pracowników biblioteki w trudnych sytuacjach.

Posiadamy duże doświadczenie we wzmacnianiu kompetencji osobistych i zawodowych, w tym również dla pracowników Bibliotek. Realizowaliśmy szkolenia dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu, Biblioteki Politechniki Poznańskiej, Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Tomyślu, Biblioteki Publicznej w Rumii, Biblioteki Publicznej w Wołominie, Biblioteki Publicznej w Lęborku, Biblioteki Publicznej w Radomiu a w szkoleniach otwartych przeszkoliliśmy pracowników z bibliotek w Ciechanowie, Podkowie Leśnej i Wrocławiu.

Prowadzący: Agnieszka Radkiewicz – w branży szkoleniowej od 10 lat, z powodzeniem towarzyszy uczestnikom w rozwoju ich umiejętności osobistych – asertywności, komunikacji, kreatywności. Ukończyła: socjologię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Szlify trenerskie zdobywała w Akademia Trenerów Biznesu – Grupa TROP. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w szkoleniach rozwoju osobistego oraz menedżerskich, m.in. budowania zespołów, motywowania pracowników, zarządzania konfliktem i zmianą.

Miejsce: MCSM, ul. Łokietka 3; 87-100 Toruń
Data: 20-21 kwiecień 2015 roku
Koszt szkolenia – 350 zł/os. z VAT

Zapisy na szkolenie poprzez formularz zgłoszeniowy.

Organizator pomagamy w rezerwacji noclegu. Zgłoszenie proszę przysłać na maila: a.radkiewicz@trakt.co

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP