Polecamy

Warsztaty "Publikowanie artykułów naukowych (Publish or/and perish - aby “or” nie stało się “and”)", 21 stycznia 2015, Warszawa

Data dodania: 29.12.2014

Poznanie socjologii funkcjonowania publikacyjnych struktur i procesów animujących środowiska związane z działalnością publikacyjną dostarczy odpowiednich narządzi do przeprowadzenia indywidualnych analiz (stosowanych w różnych dziedzinach naukowych a więc odmiennych obszarach publikacyjnych), które pomogą uczestnikom w odpowiednim dostosowaniu swych strategii publikacyjnych i działań zmierzających do osiągnięcia obranych przez nich celów. Warsztat pomoże uczestnikom nie tylko w poznaniu aktualnych wymogów publikacyjnych i strategii mających na celu "zwiększenie efektywności pracy”, ale przede wszystkim umożliwi zrozumienie mechanizmów, które kryją się za tym, co można nazwać systemem publikacyjnym. Znajomość procesów determinujących i towarzyszących publikowaniu tekstów naukowych z pewnością spowoduje sprawniejsze poruszanie się w obszarze publikacyjnym, który aktualnie stanowi główną przestrzeń rozwoju kariery naukowej.

Nad wydarzeniem patronat objął portal sbp.pl

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/panh/formularz_pr10.php

Warsztaty poprowadzi: Dr hab. Izabela Wagner

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/panh/index.php

a w nim:

  • Sztuka publikowania.
  • Strategie publikacyjne - jak żyć umiejętnie z regułą PublishorPerish.
  • Przygotowanie publikacji - krok za krokiem.
  • Praca nad publikacjami uczestników. Czym jest "dobra" publikacja?
Organizator: Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: e.janus@cpi.com.pl 

 

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP