Program Rozwoju Bibliotek rozpoczyna kolejną edycję programu „Organizacje pozarządowe bibliotekom”. Już od poniedziału 23 lipca br. można składać wnioski o oferty przygotowane specjalnie dla uczestników II rundy PRB. Celem akcji jest pomoc bibliotekarzom w ich codziennej pracy na rzecz mieszkańców.
Do ubiegania się o oferty organizacji uprawnione są biblioteki z II rundy, które napisały plan rozwoju w Wirtualnym Segregatorze (WS) i uzyskały akceptację trenera CAL - tylko w takim przypadku w Wirtualnym Segregatorze pojawi się odpowiednia zakładka o nazwie „Organizacje pozarządowe bibliotekom” z wnioskiem do konkursu. Biblioteki ubiegają się o oferty za pomocą formularza on-line dostępnego w Wirtualnym Segregatorze.
Jedna biblioteka z II rundy może otrzymać dwie oferty. Aby zwiększyć szanse otrzymania oferty, jedna biblioteka z II rundy może ubiegać się maksymalnie o osiem ofert i nadać im rangi zgodnie z preferencjami. Biblioteki ubiegają się o oferty za pomocą formularza internetowego dostępnego w Wirtualnym Segregatorze od 23 lipca 2012 roku do 19 września 2012 roku do północy.
Więcej szczegółów na stronie PRB pod adresem:
http://www.biblioteki.org/pl/dla_uczestnikow/komunikaty/czytaj/2010
AKTUALIZACJA:
Dla bibliotek z I rundy Programu Rozwoju Bibliotek, przygotowane zostały inne oferty: http://www.biblioteki.org/pl/dla_uczestnikow/organizacje_pozarzadowe_bibliotekom_i_runda/informacje_
Źródło: PRB