Polecamy

Jak zwiększyć liczbę usatysfakcjonowanych użytkowników o 30%?

Data dodania: 10.04.2012

Dominika Paleczna opisuje przypadek zmiany polityki upowszechniania zbiorów w bibliotece University of Sheffield w Wielkiej Brytanii i jego wpływ na satysfakcję użytkowników.

W 2004 r. zbadano ogólną satysfakcję użytkowników; okazało się, że ogólnie zadowolonych z usług było 59% użytkowników (odpowiedzi „dość zadowolony” – 57% i „bardzo zadowolony” – 12%). Poproszono też o wskazanie potrzeb ulepszeń (...)

Okazało się, że za najbardziej potrzebną zmianę użytkownicy uznali zwiększenie liczby kopii najpopularniejszych publikacji. Na kolejnych pozycjach (ale z dużo mniejszą liczbą wskazań) znalazło się wydłużenie czasu otwarcia biblioteki w weekend, zorganizowanie większej liczby komputerów, czy zwiększenie liczby książek elektronicznych. Okazało się też, że spore było niezadowolenie spowodowane krótkoterminowymi wypożyczeniami.

Czytaj całość artykułu na blogu Dominiki Palecznej


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP