Polecamy

Otwarta nauka i otwarta edukacja jako zjawisko społeczne i problem polityki naukowej

Data dodania: 20.01.2012

Otwarta nauka i otwarta edukacja jako zjawisko społeczne i problem polityki naukowej

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w debacie „Otwarta nauka i otwarta edukacja jako zjawisko społeczne i problem polityki naukowej”. 

Organizowana jest przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w siedzibie Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w czwartek 26 stycznia 2012 roku o godz. 16.00 przy ul. Nowy Świat 49 w Warszawie. W debacie udział wezmą:

  • Bożena Bednarek-Michalska - wicedyrektor Biblioteki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, wykładowca na UMK;
  • Dominika Czerniawska - socjolog, pracownik Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego;
  • Jarosław Lipszyc - działacz na rzecz wolnej kultury, poeta, dziennikarz i publicysta, prezes Fundacji Nowoczesna Polska, inicjator Koalicji Otwartej Edukacji;
  • Alicja Pacewicz - współzałożycielka i dyrektor ds. Programów i Wydawnictw Centrum Edukacji Obywatelskiej;
  • dr Paweł Szczęsny - biolog, pracownik Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN oraz Instytutu Biologii Eksperymentalnej i Biotechnologii Roślin UW;
  • prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer - wykładowca SGH (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie) oraz Uniwersytetu Warszawskiego;
  • dr Alek Tarkowski - pracownik ICM Interdyscyplinarnego centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, koordynator projektu Creative Commons Polska, Dyrektor Centrum Cyfrowego Projekt Polska;
  • moderator: prof. dr hab. Elżbieta Mączyńska, Prezes PTE, Szkoła Główna Handlowa.

Pomogą Państwo organizatorom potwierdzając swoją obecność: telefonicznie (022) 551 54 01, faksem (022) 551 54 44 lub e-mailem: zk@pte.pl

Więcej szczegółów znajdą Państwo w ulotce na stronach PTE.


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP