Polecamy

Wystartowała kampania społeczno-wizerunkowa NPRCz 2.0

Data dodania: 16.12.2021

Wystartowała kampania społeczno-wizerunkowa NPRCz 2.0

Kampanię NPRCZ 2.0, największego i jednego z najważniejszych programów wieloletnich MKiDN, realizowanego we współpracy z NCK, BN, IK oraz MEIN, otwiera spot wizerunkowy, w którym gościnnie pojawili się ambasadorzy Programu NPRCz 2.0: aktor Kazik Mazur, kolarka Daria Pikulik, duet muzyczny Rysy oraz znana ze swoich umiejętności tanecznych, prezenterka Ida Nowakowska.

Pierwszy film promujący NPRCz 2.0 ma pokazać czytanie jako pasjonujący sposób spędzania czasu, niezależnie od miejsca i okoliczności, czynność sprawiającą przyjemność, wciągającą każdego i łączącą ludzi.

Program NPRCz 2.0, realizowany w latach 2021–2025, ma za zadanie tworzenie warunków, rozwój czytelnictwa w Polsce oraz wzmacnianie roli bibliotek publicznych jako lokalnych ośrodków życia społecznego i centrów dostępu do kultury i wiedzy.

Celem kampanii jest promocja czytelnictwa oraz budowanie świadomości marki Programu NPRCz 2.0. wśród szerokiego kręgu odbiorców. Działania promocyjne, które potrwają do końca roku, obejmują telewizję, radio oraz Internet.

Czytaj więcej na stronie >NCK


Redakcja


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP