Data dodania: 01.04.2019
Prezydent Miasta Słupska ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku.
I. Wymagane kwalifikacje i kryteria formalne:
Wymagania obowiązkowe:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- udokumentowane co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy na stanowisku kierowniczym w instytucjach kultury lub w innych podmiotach związanych z zarządzaniem kulturą, edukacją, sektorem kreatywnym, w organizacjach pozarządowych realizujących działania animacyjne i kulturalne;
- terminowe złożenie pełnego kompletu wymaganych dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu bibliotek, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, finansów publicznych, zamówień publicznych, a także regulacji dotyczących przepisów prawa pracy;
- doświadczenie w pracy w bibliotece lub podmiotach prawnych zajmujących się promocją czytelnictwa;
- doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury;
- wiedza i udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej;
- udokumentowane kwalifikacje uzyskane w toku studiów podyplomowych, szkoleń lub kursów a związane z prowadzeniem działalności kulturalnej, zarządzaniem zasobami ludzkimi lub projektami;
- praktyczna znajomość przynajmniej jednego języka obcego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok.6 albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku. NIE OTWIERAĆ” w terminie do dnia 31.05.2019 r.
Informacje na temat konkursu można uzyskać w Wydziale Kultury pod nr tel. 59 84 88 254.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYMAGAŃ KWALIFIKACYJNYCH, OCZEKIWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ DODATKOWE UWARUNKOWANIA ZWIĄZANE Z KONKURSEM DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ: bip.um.slupsk.pl.