Polecamy

Google daje wydawcom prawo do płatnego udostępniania wszystkich treści

Data dodania: 02.10.2017

Google daje wydawcom prawo do płatnego udostępniania wszystkich treści

Koncern Google wprowadził dla wydawców nowe narzędzie o nazwie Flexible Sampling, które zastępuje dostępną wcześniej platformę First Click Free. Dzięki zapowiedzianemu rozwiązaniu każdy wydawca zdecyduje sam, jaki zakres darmowych próbek tekstów sprawdzi się najlepiej w jego przypadku przed skierowaniem czytelników na stronę z subskrypcją.

Ogłaszając nowe rozwiązanie dla wydawców Google zwraca uwagę na fakt, że wprawdzie według badań użytkownicy coraz bardziej przyzwyczajają się do płacenia za informacje, jednak czasami uciążliwy proces uruchamiania subskrypcji może ich skutecznie zniechęcić.

Nie jest to najlepsza sytuacja ani dla internautów, ani dla wydawców, którzy postrzegają subskrypcje jako coraz ważniejsze źródło przychodów. Stosowana dotychczas przez Google zasada First Click Free wymagała od wydawców udostępnienia minimum trzech darmowych artykułów dziennie poprzez wyszukiwarkę Google lub Wiadomości Google, zanim użytkownicy zostali poinformowani o konieczności zapłaty. Dalej...

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP