Polecamy

Frazy najskuteczniej przyciągające do tekstów w internecie

Data dodania: 10.07.2017

Frazy najskuteczniej przyciągające do tekstów w internecie

Według badań zajmującej się internetowymi treściami firmy Buzzsumo odbiorców najbardziej przyciągają do artykułów w sieci konkretne frazy użyte w nagłówkach. Na czołowych miejscach znalazły się „sprawi, że”, „oto dlaczego” oraz „czy zgadniecie”. Wydawcy i eksperci social media potwierdzają zgodność tych danych z własnymi doświadczeniami, ale zwracają też uwagę na inne elementy. - Z chwytliwymi nagłówkami łatwo przesadzić zniechęcając czytelnika, a najważniejsze jest spełnianie przez wydawcę obietnicy zawartej w zapowiedzi materiału - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Hanna Rydlewska, Rafał Drzewiecki, Krzysztof Majak i Daniel Bednarek.

Buzzsumo ujawnia, że przygotowując swoje badanie przeanalizowało ponad 100 mln nagłówków, które pojawiły się w serwisach Facebook i Twitter w okresie od marca do maja br. przy materiałach kierowanych przez wydawców do internautów. Wyniki wskazują, że istnieje grupa fraz i wyrażeń, których zastosowanie w nagłówkach zapowiadających konkretne artykuły znacząco zwiększa szanse na ich przeczytanie przez odbiorców. Dalej...

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP