Polecamy

Logo nie jest już kluczem do sukcesu – o relacjach NGO z biznesem

Logo nie jest już kluczem do sukcesu – o relacjach NGO z biznesem

Cele i priorytety, jakimi biznes kieruje się wchodząc w relacje z sektorem pozarządowym, uległy zmianie. Dlatego strategie organizacji, które jeszcze 10-15 lat temu były efektywne, dziś już nie działają. Jaki jest więc przepis na dobrą współpracę między organizacjami a biznesem?

Studenci Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, w ramach ścieżki specjalizacyjnej „Organizacje pozarządowe. Współpraca międzysektorowa”, na podstawie studiów przypadków oraz analizy danych zastanych, sformułowali osiem zasad prowadzących do dobrej współpracy organizacji pozarządowej ze strefy kultury z biznesem.

Stały się one punktem wyjścia do debaty na temat wyzwań i szans związanych z budowaniem relacji między organizacjami z biznesem, w której udział wzięli: Tadeusz Janiewicz z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Magdalena Pękacka, dyrektorka Forum Darczyńców oraz Bogna Świątkowska, prezeska Fundacji Bęc Zmiana. Dalej...

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP