Polecamy

Kolejne spadki sprzedaży prasy

Data dodania: 04.02.2016

Kolejne spadki sprzedaży prasy

Liderem sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich pozostał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), który w 2015 roku sprzedawał się średnio w liczbie 307 474 egz. To o 5,31 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Większy spadek, bo wynoszący 6,57 proc. zanotowała zajmująca drugie miejsce "Gazeta Wyborcza" (Agora). Jej wynik to 158 382 egz. Na trzecim miejscu uplasował się "Super Express" (ZPR Media). Jego średni wynik w zmalał o 4,94 proc. do 144 529 egz.

Źródło: Rynek Książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP