Polecamy

Tydzień z Internetem 2015

Data dodania: 10.03.2015

Tydzień z Internetem 2015

Zapraszamy biblioteki, szkoły, domy kultury, pracownie komputerowe i inne instytucje i organizacje oferujące publiczny dostęp do komputerów i Internetu do udziału w ogólnoeuropejskiej kampanii Tydzień z Internetem. Tegoroczna edycja kampanii odbędzie się w dniach 23-29 marca br. Jej myśl przewodnia to zdobywanie i rozwijanie umiejętności cyfrowych potrzebnych w nowoczesnej europejskiej gospodarce.

Instytucje i organizacje, które wezmą udział w kampanii, będą mogły zorganizować spotkania przybliżające różnorodne możliwości Internetu i nowych technologii, szczególnie te, które pomagają w poruszaniu się po rynku pracy i planowaniu ścieżki zawodowej.

Myśl przewodnia Tygodnia z Internetem 2015 nawiązuje do tematyki inicjatyw Komisji Europejskiej podejmowanych na rzecz zdobywania i rozwijania umiejętności cyfrowych potrzebnych pracownikom w nowoczesnej gospodarce. Główne obszary tematyczne tegorocznej ogólnoeuropejskiej kampanii to:

  • Rozwój umiejętności cyfrowych (digital empowerment) – podnoszenie świadomości i budowanie umiejętności cyfrowych wymaganych na rynku pracy.
  • Włączenie cyfrowe (digital inclusion) – zapewnienie wszystkim szansy na włączenie się w świat cyfrowy, zwłaszcza osobom nie korzystającym dotychczas z Internetu i niepełnosprawnym.

Instytucje i organizacje, które wezmą udział w Tygodniu z Internetem 2015, będą mogły skorzystać ze scenariuszy spotkań, przygotowanych na potrzeby tegorocznej edycji kampanii. Każdy scenariusz zawiera dokładny opis, jak przeprowadzić spotkanie, materiały pomocnicze (prezentacje, quizy), wskazówki, jak promować wydarzenie. Czas trwania jednego spotkania to od półtorej do dwóch godzin. Spotkanie można też przeprowadzić według własnego pomysłu.

Źródło: PRB


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP