Polecamy

Facebook i YouTube najpopularniejsze

Data dodania: 11.02.2015

Facebook i YouTube najpopularniejsze

Jak wynika z najnowszego badania IRCenter, najpopularniejszymi serwisami społecznościoweymi w Polsce pozostają Facebook i YouTube. Słabnie natomiast tendencja do korzystania z wielu tego typu platform społecznościowych.

Wszystkie dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Jak się okazuje, co szósty internauta korzysta z Facebooka codziennie, a serwis YouTube odwiedzamy kilka razy w tygodniu (33 proc.). Użytkownicy pozostałych kanałów korzystają z nich kilka razy w ciągu miesiąca.

Pomimo nieustająco wysokiej popularności głównych mediów społecznościowych, internauci coraz częściej podejmują decyzję o rezygnacji z aktywnego korzystania z wielu serwisów równocześnie (hyper social). W 2014 roku tylko 8 proc. internautów korzystało z 5 serwisów społecznościowych miesięcznie, podczas gdy w 2013 roku robiło to 18 proc. Tendencja ta jest szczególnie silna w przypadku blogów i Twittera, z których coraz częściej rezygnują osoby młode - czytamy w raporcie z badania.

Źródło: Rynek Książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP