Polecamy

Crowdfunding - webinaria

Data dodania: 14.01.2015

Crowdfunding - webinaria

Serwis Elektroniczna Biblioteka Pedagogiczna SBP planuje na przełomie stycznia i lutego 2015 r. realizację webinariów poświęconych zagadnieniom społecznościowego pozyskiwania funduszy na realizację projektów bibliotecznych i działalność bibliotek.

W trakcie webinarium CROWDFUNDING JAKO ALTERNATYWNE ŹRÓDŁO POZYSKIWANIA FUNDUSZY NA PROJEKTY BIBLIOTECZNE zaprezentowane zostaną istniejące modele finansowania społecznościowego i rodzaje inicjowanych projektów. Szczególna uwaga prowadzących skupi się na omówieniu wybranych polskich przykładów platform crowdfundingowych i dokonaniu ich oceny pod kątem efektywności prowadzonych inicjatyw, ze szczególnym uwzględnieniem tych realizowanych przez biblioteki.

Webinarium CROWDSOURCING – WYKORZYSTYWANIE POTENCJAŁU INTELEKTUALNEGO UŻYTKOWNIKÓW W DZIAŁALNOŚCI BIBLIOTEK poświęcone będzie przedsięwzięciom inicjowanym przez archiwa, muzea i biblioteki. Webinarium przybliży istotę crowdsourcingu, a zwłaszcza jego internetową odmianę, oraz przykłady wykorzystania jego mechanizmów w bibliotekach.

Osoby zainteresowane udziałem w webinariach prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety. Zebrane za pomocą ankiety informacje posłużą organizatorom do ustalenia optymalnych dla Państwa godzin realizacji spotkań i zebrania grupy uczestników. Ze względów technicznych grupy nie mogą liczyć więcej niż 50 osób.

nad. Redakcja serwisu Elektroniczna Biblioteka Pedagogiczna SBP


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP