Polecamy

Wizerunek: niewykorzystany potencjał

Data dodania: 12.01.2015

Wizerunek: niewykorzystany potencjał

Wyniki badań wyraźnie pokazują, że trzeci sektor nie powinien lekceważyć kwestii wizerunkowych.

Choć 42% Polek i Polaków nie zetknęło się z żadnymi działaniami organizacji pozarządowych, to i tak ma o nich coraz gorszą opinię. Powoduje to coraz mniejszą skłonność do wspierania działań stowarzyszeń i fundacji - alarmują badacze Stowarzyszenia Klon/Jawor.

Wyniki badań przeprowadzonych w listopadzie 2014 roku przez Stowarzyszenie Klon/Jawor wykazują istnienie wyraźnej zależności między poziomem aktywności obywatelskiej a wizerunkiem organizacji pozarządowych. Pokazują one, że po raz pierwszy od kilku lat spadł wyraźnie odsetek Polek i Polaków wspierających materialnie organizacje pozarządowe.

Z tych samych badań wynika także, że organizacje pozarządowe są postrzegane jako mniej efektywne i mniej uczciwe w porównaniu do ocen sprzed roku.

Czytaj całość.

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP