Zapraszamy do zapoznania się z ofertą reklamową portalu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Obecnie istnieje możliwość następującej formy prezentowania treści przez Reklamodawcę:
Forma | Miejsce w serwisie | Emisja | Cena netto |
---|---|---|---|
Banner główny 980x190 | Strona główna | 1 m-c | 800 zł / 600 zł* |
Banner | Strona Wydawnictwa SBP | 1 m-c | 320 zł |
Button 240x105 | Strona Główna + Podstrony (z wyłączeniem Strony Wydawnictwa SBP) | 1 m-c | 560 zł |
Artykuł Sponsorowany: | Wiadomości | Bezterminowo | 400 zł |
|
Utrzymanie Artykułu Sponsorowanego na górze Wiadomości na Stronie Głównej | 1 m-c | 600 zł |
|
Newsletter | Jednorazowa wysyłka | 500 zł |
|
jednorazowo | 100 zł | |
News sponsorowany | Podstrona: Dla Bibliotekarzy | Bezterminowo | 150 zł |
Udostępnienie grafiki na profilu Facebook | Jednorazowo | 500 zł |
* Cena bannera głównego jest zróżnicowana w zależności od jego pozycji:
Wymagania techniczne dla obiektów reklamowych:
Dla Reklamodawców, którzy zamówią dłuższy niż miesiąc okres prezentowania swoich treści na portalu sbp.pl przewidujemy rabaty:
KONTAKT: biuro@sbp.pl
tel: 22 608-28-24
tel: 733 242 337
ZAPRASZAMY DO REKLAMY
na łamach bibliotekarskich czasopism
CENNIK REKLAM
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich – jedno z największych branżowych wydawnictw w Polsce, wydaje fachowe czasopisma (Poradnik Bibliotekarza, Bibliotekarz) i punktowane periodyki naukowe (Przegląd Biblioteczny, Zagadnienia Informacji Naukowej) oraz serie książkowe. Zamieszczenie na ich łamach reklam, artykułów sponsorowanych, ogłoszeń pomaga promować produkty i usługi niezbędne do funkcjonowania bibliotek: od książek i materiałów multimedialnych, przez artykuły papiernicze, wyposażenie, czy usługi finansowe, po sprzęt komputerowy, wystawienniczy, oprogramowanie oraz narzędzia do prezentacji.
Nasze czasopisma fachowe (bieżące numery) dostępne są wyłącznie w prenumeracie, co gwarantuje, że cały nakład dociera do konkretnego adresata. Jest to szansa na trafienie z informacją i promocją do tysięcy odbiorców, setek decydentów w zakresie informatyzacji, wyposażenia bibliotek oraz świadczenia innych usług dla bibliotek. Dlatego też polecamy szczególnie reklamę w czasopismach:
PORADNIK BIBLIOTEKARZA | miesięcznik, nakład 2.300 egz., format A-4 |
BIBLIOTEKARZ | miesięcznik, nakład 1.200 egz., format B-5 |
UWAGA! Nakłady czasopism mogą nieznacznie zmieniać się w ciągu roku.
CENY REKLAM: PORADNIK BIBLIOTEKARZA (KOLOR) | |
---|---|
4 strona okładki | 2.300 zł + VAT (23%) |
3 strona okładki | 2.000 zł + VAT (23%) |
2 strona okładki | 1.800 zł + VAT (23%) |
strona wewnętrzna | 1.500 zł + VAT (23%) |
½ strony wewnętrznej poziom | 750 zł + VAT (23%) |
½ strony wewnętrznej pion | 750 zł + VAT (23%) |
Zobacz wersję graficzną cennika reklam (Poradnik Bibliotekarza)
Wymiary reklam PORADNIK BIBLIOTEKARZA:
CENY REKLAM: BIBLIOTEKARZ (KOLOR) | |
---|---|
4 strona okładki | 1.500 zł + VAT (23%) |
3 strona okładki | 1.100 zł + VAT (23%) |
2 strona okładki | 1.100 zł + VAT (23%) |
strona wewnętrzna | 800 zł + VAT (23%) |
Zobacz wersję graficzną cennika reklam (Bibliotekarz)
Wymiary reklam BIBLIOTEKARZ:
RABATY | |
---|---|
1. Za cały rok/pół roku płatne z góry | rabat 20% (do negocjacji). |
2. Ogłoszenie cykliczne na stronie wewnętrznej | rabat od 5 do 10%. |
3. Zlecenie Wydawnictwu przygotowania reklamy | 300 zł + (23% VAT) |
WYMAGANIA TECHNICZNE:
KONTAKT:
22 827-52-96
22 827-08-47
wydawnictwo@sbp.pl
Beata Pudełko, b.pudelko@sbp.pl
Elżbieta Matusiak, e.matusiak@sbp.pl
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich organizuje systematycznie konferencje i warsztaty z zakresu różnych aspektów praktyki działalności bibliotekarskiej, wykonywaniu zawodu bibliotekarza. Naszą ofertę staramy się dostosować do potrzeb bibliotekarzy ze wszystkich rodzajów bibliotek oraz do zmieniających się warunków funkcjonowania bibliotek. Tematyka organizowanych spotkań obejmuje m.in. zagadnienia : architektury i wyposażenia bibliotek, digitalizacji, ochrony zbiorów, budowania wizerunku biblioteki, zagadnień prawa autorskiego, obsługi bibliotecznej różnych grup czytelników w tym niepełnosprawnych, dzieci i młodzieży, aktywizacji osób starszych i in.
Forma | Cena (obowiązująca przy liczbie uczestników 50-100) |
wyłączność tytułu Sponsora Głównego | 1500 |
możliwość wystąpienia podczas konferencji w sesji głównej (max. 15 minut) | 3000 |
możliwość wystąpienia podczas konferencji/warsztatów w czasie przeznaczonym dla sponsorów (max. 10 minut) | 2000 |
stoisko wystawiennicze podczas konferencji/warsztatów | 2000 |
umieszczenie tablicy informacyjnej sponsora (stand-up) na sali konferencyjnej/warsztatowej | 500 |
umieszczenie tablicy informacyjnej sponsora (stand-up) w hallu | 500 |
umieszczenie logo firmy w materiałach konferencyjnych/warsztatowych | 500 |
umieszczenie reklamy firmy w wydawnictwie pokonferencyjnym (format B5) o ile takie powstanie | Wg. cennika reklam w książkach |
umieszczenie logo firmy na ekranie tytułowym konferencji/warsztatów | 200 |
Promocja firmy na portalu | Wg. cennika reklamy na portalu sbp.pl |
umieszczenie logo firmy na portalu SBP w informacji o konferencji/warsztatach wraz z linkiem kierującym na stronę internetową sponsora | 500 |
możliwość dołączenia materiałów, upominków, prospektów reklamowych firmy do materiałów dla uczestników konferencji/warsztatów | 500 |