Gamifikowanie literatury pięknej na smartfonach

Data dodania: 16.05.2017

W piątek 19 maja podczas Warszawskich Targach Książki o godz.12.30-14.00 w sali LONDYN A, odbędą się darmowe warsztaty dla bibliotekarzy i wydawców "KsiążkiGO, czyli gamifikowanie literatury na smartfonach, jako sposób zaangażowania pokolenia Y i Z  w czytanie książek".

 
Warsztaty dedykowane są wydawcom i bibliotekarzom, którzy dowiedzą się m.in.:
  • czym jest gamifikacja i jakie może mieć zastosowania w bibliotece przy promocji czytelnictwa, rozwijaniu interakcji czytelnika z książką 
  • jak tworzyć ofertę edukacyjną w zakresie gamifikacji w bibliotece lub szkole, aby zachęcić pokolenie Y i Z do zabawy w gamifikowanie książek
  • czy dzięki gamfikacji wydawca może podnieść atrakcyjność oferty wydawniczej – zarówno fiction jak i non-fiction poprzez wzbogacanie publikowanych książek o elementy contentu mobile oraz jak można to zmonetyzować
  • o praktycznych aspektach wdrożenia gamifikacji w bibliotekach lub wydawnictwach, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu, kwestii prawnoautorskich oraz technologicznych

Więcej informacji na stronie http://goodbooks.pl/gamifikacja/

Program powstał i jest finansowany w ramach programu stypendialnego finansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w zakresie zarządzania kulturą i wspieranie rozwoju kadr kultury.

 

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP