Internet jest dziś platformą, której każda szanująca się organizacja pozarządowa nie może pomijać w działaniach komunikacyjnych. Internauci w pierwszej chwili, w pierwszym odruchu sięgają właśnie do sieci, by zgłębić wiedzę z danych zagadnień.
Oprócz iście encyklopedycznego charakteru internetu, istotną gałęzią witryn internetowych są tematyczne blogi. Także te, które prowadzą organizacje.
Dziś, w zalewie tematycznych blogów, często pokutuje przeświadczenie, że nie warto dołączać do grona autorów już publikujących w sieci. Tym bardziej, że działającym w różnych segmentach organizacjom nierzadko trudno znaleźć bezpośredni język z internautami, którzy w sieci porozumiewają się przecież w bardzo prosty, specyficzny sposób. I często ten mniej formalny kontakt odstrasza, ale to właśnie on może być kluczem do osiągnięcia perspektywicznych celów organizacji - właśnie poprzez pokazanie ludzkiej twarzy i nieobcego przecież nikomu luzu.
Źródło: ngo.pl