Zapraszamy bibliotekarzy prowadzących działania z zakresu edukacji cyfrowej mieszkańców do uczestnictwa w cyklu szkoleń w ramach Akademii Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji (ALICE), realizowanej przez Fundację Aktywizacja we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Termin przesyłania zgłoszeń: 25 października 2013 r.
Do udziału w Akademii zapraszamy osoby zaangażowane w działania na rzecz integracji cyfrowej - zarówno pracowników i trenerów z pracowni komputerowych (PIAP-ów, e-Centrów, Gminnych Centrów Informacji, Wiosek Internetowych), bibliotekarzy z bibliotek publicznych oferujących bezpłatny dostęp do komputerów, jak też nauczycieli i innych animatorów lokalnych prowadzących działania w zakresie e-integracji.
Uczestnicy Akademii:
Zajęcia będą realizowane podczas czterech zjazdów, odbywających się w terminach: 6-9.11, 14-16.11, 28-30.11, 4-7.12, w Serocku pod Warszawą. Udział w szkoleniach jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają również nocleg, wyżywienie i materiały dydaktyczne. Zapisy do Akademii odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy.
Termin przesyłania zgłoszeń upływa już 25.10.2013 (najbliższy piątek)!