Akademia Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji to cykl szkoleń dla pracowników Publicznych Punktów Dostępu do Internetu (PIAP-ów), m.in. Centrów Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych, Centrów Kształcenia na Odległość na Wsiach (e-Centrów) oraz bibliotek publicznych. Projekt realizowany jest przez Fundację Aktywizacja we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego dzięki wsparciu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Szkolenia z cyklu ALICE mają na celu poszerzenie kompetencji animatorów lokalnych działań związanych z edukacją i rozwojem cyfryzacji Polaków. Program skupia się na 3 obszarach:
W warsztatach weźmie udział 60 osób.
Szkolenie podzielone jest na dwa cykle:
Szkolenia w ramach cyklu ALICE będą odbywać się w Warszawie w formie 4 zjazdów w terminch od 6.11.2013 do 07.12.2013.
Dokładne terminy poszczególnych zjazdów już wkrótce.
Rejestracja będzie odbywać się za pośrednictwem formularza on-line od 14.10.2013 do 25.10.2013.
Szkolenie jest bezpłatne. Zapewniamy nocleg i wyżywienie. Istnieje także możliwość zwrotu kosztów przejazdu.
Źródło: aktywizacja.org.pl