Polecamy

E-book z przystanku

Data dodania: 23.08.2013

W połowie sierpnia wystartowała kampania promująca najnowszy e-book amerykańskiej autorki bestsellerów Jodi Picoult pt. „To, co zostało”. Przedpremierową wersję książki można już kupić na platformie Publio.pl. AMS i Publio wraz z wydawnictwem Prószyński Media przygotowały także specjalną akcję – skanując QR kod umieszczony wyłącznie na plakacie w wiacie przystankowej można otrzymać za darmo poprzednią książkę poczytnej autorki.

Kampania prowadzona jest na 200 wiatach przystankowych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.

Przez pierwsze dwa dni jej trwania liczba skanów kodów QR do liczby pobrań darmowego e-booka wyniosła 53%. Wskazuje to na bardzo wysokie zaangażowanie osób korzystających z komunikacji miejskiej i znacznie przewyższa przeciętne wyniki konwersji w polskim interecie - czytamy w informacji prasowej.

Źródło: Rynek Książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP