Polecamy

Infoaktywizm, czyli gdzie, co i jak opublikować

Data dodania: 04.04.2013

Infoaktywizm, czyli gdzie, co i jak opublikować

Infoaktywizm to umiejętne dobieranie narzędzi (filmu, obrazu, tekstu, grafiki) do nagłośnienia ważnej dla naszej organizacji informacji. Narzędzia mają swoją specyfikę - film działa na nas inaczej, niż grafika. Na Twitterze szukamy innego rodzaju informacji, niż na Facebooku.

Infoaktywista wie, gdzie, co i jak opublikować, żeby uzyskać określony efekt. W ramach cyklu o digital storytelling piszemy dziś o infoaktywizmie.

Infoaktywizm to świadome i skuteczne posługiwanie się informacją. Infoaktywiści i infoaktywistki to znakomici komunikatorzy, którzy potrafią patrzeć na otoczenie jak na zbiór informacji. Nagłaśniają te informacje, które zmieniają nasze patrzenie na rzeczywistość.

Wszystko ma znaczenie. Informacja może być umieszczona w zdjęciach, artykułach, podkastach, krótkich tweetach i filmach. Ważne, żeby zawczasu zdać sobie sprawę z tego, jaki chcemy osiągnąć cel, a potem umiejętnie dobrać do niego środek i rodzaj przekazu.

Całość artykułu znajdziecie Państwo na stronach ngo.pl

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP