Polecamy

Uchylony zakaz wysyłania spamu na firmowe skrzynki

Data dodania: 14.02.2013

Uchylony zakaz wysyłania spamu na firmowe skrzynki

Od 21 stycznia 2013 r. zakaz wysyłania tzw. spamu, czyli niezamówionej informacji handlowej, dotyczy tylko korespondencji wysyłanej do osób fizycznych. Nie są już w ten sposób chronione adresy firmowe. Z jednej strony odblokowuje to tani sposób wysyłania ofert do potencjalnych klientów, z drugiej naraża firmowe skrzynki na zapełnienie niechcianymi komunikatami, wśród których może „zagubić się” istotna korespondencja.

Co się zmieniło?

Zakaz wysyłania niezamówionej informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, wynika z art. 10 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Przed 21 stycznia 2013 r. zakaz ten dotyczył wszystkich skrzynek e-mail. Od 21 stycznia 2013 r. ma on zastosowanie tylko do odbiorcy będącego osobą fizyczną.

Informacją handlową jest każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód.

Źródło: http://winienczyma.bn.org.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP