Polecamy

Książki od sieci McDonald’s

Data dodania: 21.01.2013

Książki od sieci McDonald’s

Sieć fastfoodów rusza z nową kampanią. Do końca 2014 roku ma zamiar rozdać brytyjskim klientom wraz z zestawami Happy Meals 15 mln książek dla dzieci, zarówno powieści, jak i pozycji popularnonaukowych.

Kampania, która zaczęła się 9 stycznia, nosi nazwę „Happy Readers” i nawiązuje do podobnej akcji sprzed roku. Przez pięć tygodni do zestawów Happy Meals sprzedawanych w UK dołączone zostaną książeczki o takich tytułach, jak „Gwiazdy i Planety”, „Wielkie koty” czy „Oceany”.

Badania wykazują, że istnieje wyraźny związek między posiadaniem książek i przyszłością dzieci. To niepokojące, że jedno na troje dzieci w Wielkiej Brytanii nie posiada żadnej książki, a połowa tak naprawdę nie czerpie przyjemności z czytania. Inicjatywy takie jak kampania McDonald’s odgrywają ważną rolę w trafianiu z książkami w ręce dzieci oraz inspirowaniu rodzin do wspólnego czytania - powiedział Jonathan Douglas, dyrektor National Literacy Trust.

W tym przypadku wspólne czytanie wydaje się szczególnie wskazane. Jak wyliczają naukowcy, aby spalić jednego hamburgera niezbędne są 2,5 godziny czytania na głos.

Źródło: Rynek książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP