Strona (Fan Page) w serwisie społecznościowym Facebook to jedno z podstawowych narzędzi do komunikacji i promocji. Na stronie ngo.pl opublikowano artykuł zawierający kilka porad związanych z prowadzeniem Fan Page’a.
Postowanie jest najważniejszym elementem prowadzenia strony. Posty powinny ukazywać się regularnie, choć częstotliwość ich publikowania zależna jest od zasobów organizacji – od raz dziennie do raz na tydzień powinno zagwarantować obecność wśród naszych fanów. Jeśli nasze posty będą zawierały link lub obrazek, staną się ciekawsze dla czytelników i czytelniczek. Pamiętajmy jednak, że najważniejsza jest jakość i poziom treści, które publikujemy.
Zasadniczo przyjęło się, że nie klikamy „Lubię to!” na swoich zdjęciach, wpisach i przy innych treściach. Możemy to wykorzystać w sytuacji, w której komunikujemy coś ważnego i specjalnie chcemy to znaznaczyć.
Źródło: ngo.pl