Polecamy

Cyfrowa szkoła – czyli jaka? - relacja

Data dodania: 07.12.2012

Cyfrowa szkoła – czyli jaka? - relacja

28 listopada w ośrodku OEIiZK w Warszawie odbyła się konferencja „Cyfrowa szkoła – czyli jaka?”. Współorganizatorem spotkania była Sekcja Bibliotek Pedagogicznych i Szkolnych SBP, uczestniczyła w nim Marzena Przybysz (Sekretarz Generalny SBP).

Gości powitał Maciej Borowiecki – wicedyrektor do spraw edukacyjnych Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowania Komputerów. Następnie Janusz Wierzbicki - zastępca redaktora naczelnego magazynu EduFakty, wykładowca UW i OEIiZK – w prezentacji „Cyfrowa szkoła – czyli jaka?” omówił m.in. najciekawsze przykłady zastosowania technologii w szkołach, możliwości jakie daje. Przed przerwą ofertę swoją przedstawiła firma tworząca oprogramowanie edukacyjne dla dzieci i młodzieży.

Po przerwie Bartosz Krzyżaniak – redaktor naczelny magazynu „EduFakty – uczę nowocześnie”, doświadczony dziennikarz – w prezentacji „Jak przygotować artykuł lub komunikat na potrzeby internetu” omówił dokładnie jak powinna wyglądać informacja do opublikowania na stronie www, jakie są najczęściej popełniane błędy, jak ich unikać i gdzie można znaleźć pomoc w przypadku językowych wątpliwości.

Autorem ostatniej prezentacji nt „Za i przed kamera – jak filmować, zadawać pytania i występować?” był Maciej Kułak – dziennikarz oświatowy, obecnie dyrektor wydawnictwa Benild. Uczestnicy mogli się na własne oczy przekonać jak wyglądają przed kamerą, a także dowiedzieć jak rozmawiać z przedstawicielami mediów, jaki strój i makijaż będzie wyglądał dobrze, a jakich kolorów i wzorów trzeba się wystrzegać.

Na koniec organizatorzy rozlosowali wśród uczestników upominki.

Konferencja prowadzona była w ciekawy, dynamiczny sposób przez pasjonatów swoich zawodów.

nad. Małgorzata Szmigielska


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP