Polecamy

Szukanie okazji w Sieci

Data dodania: 21.09.2012

Szukanie okazji w Sieci

Z najnowszego sondażu AC Nielsen wynika, że co drugi Polski internauta w ostatnim miesiącu sprawdzał w sieci oferty produktowe i szukał okazji cenowych. Zakupów dokonało 40% użytkowników.

Polscy internauci w porównaniu z innymi użytkownikami z Europy są znacznie bardziej wrażliwi na wahania cenowe. W ciągu ostatniego roku miały one znaczny wpływ na nawyki zakupowe 71% Polaków, podczas gdy średnia dla Europy wynosi 51%.

Badanie przynosi także raport o deklaracjach konsumenckich internautów. Na miejscu trzecim znalazła sie kategoria Książki/Prenumerata prasy w wersji papierowej (28%). Ponadto 11% ankietowanych zadeklarowało zakup produktów z kategorii E-booki/Prenumerata prasy cyfrowej.  

Źródło: Rynek książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP