Słuchając wypowiedzi wielu osób publicznych - polityków, ekspertów od wszystkiego oraz nowej klasy osób znanych z tego, że są znane, czyli „celebrytów”, można odnieść wrażenie, że słowo pisane, w szczególności pisane w książce jest im całkowicie obce. Ubogi język, nieznajomość zasad gramatyki, fatalny styl wypowiedzi - to wszystko zdradza, że rozmówca nie czyta! Postanowiliśmy udowodnić, że czytanie się opłaca, że:
Czytanie przynosi owoce! - pod takim hasłem GW Helion już po raz drugi organizuje letnią akcję proczytelniczą. W poprzednim roku po ulicach polskich miast przechadzały się hostessy dające przechodniom jabłka i zapraszające ich do księgarń, gdzie czekały na nich książki w sprzyjających zakupom cenach. Tego lata, przez dwa tygodnie (od 30 lipca do 12 sierpnia) organizatorzy akcji pytają internautów: Jakie są owoce czytania?
Codziennie pięć najciekawszych odpowiedzi zostaje nagrodzonych bawełnianą torbą na książki i magnetycznymi zakładkami do książek. W finale torba pełna książek trafi do głównego zwycięzcy. W trakcie trwania akcji klienci mogą korzystać z rabatów w księgarniach stacjonarnych i internetowych GW Helion.
Podobno człowiek czytający to gatunek na wymarciu. Tymczasem nasza akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Codziennie otrzymujemy mnóstwo odpowiedzi. Ludzie czytają! W dodatku widzą cel w obcowaniu z książką i chcą się swoimi przemyśleniami na temat czytania dzielić z innymi. Mamy nadzieję, że dzięki akcji Czytanie przynosi owoce choć trochę przyczynimy się do poprawy stanu czytelnictwa w naszym kraju - mówi Justyna Wydra, brand manager w wydawnictwie Helion.
Więcej o akcji:
Źródło: Portal księgarski