Inicjatywa Muzeum Książki Artystycznej z Łodzi realizowana była pod patronatem Polskiej Sekcji IBBY. Przez pięć dni trwania Targów prezentacja polskiej kultury związanej ze sztuką książki odbywała się w kilku wymiarach: prezentowano dzieła unikatowe, związane z głównym nurtem działalności Muzeum, promowano artystów, zajmujących się twórczością związaną z niskonakładową książką artystyczną i sztuką ilustracji. Promocja objęła także małe, polskie wydawnictwa, w których ofercie znajdują się książki polskich autorów (pisarzy, ilustratorów i grafików).
Oprócz przygotowania targowego stoiska reprezentantki Muzeum i Stowarzyszenia Twórców Kultury i Sztuki „Kamienica 56” pracowały nad nawiązaniem kontaktów z międzynarodowymi i koreańskimi instytucjami kultury, wydawnictwami i organizacjami promującymi sztukę książki. Relację przygotowanej oferty śledzić można na stronie www.polishbookartforchildren.com i stronie FB https://www.facebook.com/PolishBookArtForChildren.