Polecamy

Nie czytaj, książki są ciężkie, uzależniają

Data dodania: 17.04.2012

Nie czytaj, książki są ciężkie, uzależniają

Andrzej Seweryn, Tomasz Kammel, Michał Szpak, Joanna Brodzik, Paulina Holtz, Michał Żebrowski... - wszyscy oni próbują odwieść nas od czytania. Nowa, przewrotna kampania społeczna ma nam uświadomić, że książki są niebezpieczne, ciężkie i nie warto czytać.

Książki gryzą, są ciężkie i można zaciąć się kartką. Czytanie uzależnia i jest stratą czasu. Poza tym wystarczy, że inni czytają... - znani aktorzy, pisarze, ludzie kultury i sztuki wystąpili przewrotnym spocie kampanii. Przedstawiają najczęstsze wytłumaczenia nieczytania i stereotypy na temat książek. Kampania to wspólny projekt Bibliocreatio i Biblioteki UW.

Źródło: Portal księgarski


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP