Od 7 do 19 marca na stronie www.biblioteki.org jest dostępny formularz rejestracyjny tegorocznej akcji „Tydzień z Internetem”. Wystarczy podać nazwę i adres instytucji oraz dane osoby zgłaszającej. Dzięki rejestracji znana będzie liczba bibliotek, szkół, domów kultury, pracowni komputerowych i innych miejsc, w których dostępny jest internet. Będzie to również bardzo duże ułatwienie dla wolontariuszy i dziennikarzy, którzy zechcą włączyć się w akcję lub o niej informować.
W tym roku „Tydzień z Internetem” odbędzie się w ponad 50 krajach. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości, jakie daje globalna sieć. W Polsce tematem przewodnim jest aktywność osób starszych i solidarność międzypokoleniowa.
Pomiędzy 26 a 30 marca biblioteki, szkoły, domy kultury, pracownie komputerowe i inne instytucje, oferujące publiczny dostęp do internetu, będą mogły zorganizować spotkania integrujące trzy generacje, według scenariuszy przygotowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego:
Scenariusze, a także pozostałe informacje na temat kampanii „Tydzień z Internetem”, są dostępne na stronie: http://www.biblioteki.org/pl/tydzien_z_internetem_2012
Źródło: FRSI