Facebook szczyci się obecnie ponad 750 milionami użytkowników na całym świecie - to niewiele mniej niż suma mieszkańców Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Internauci spędzają na Facebooku dużo czasu, bo około 9 minut na wizytę, co nie uszło uwadze promujących się tam przedsiębiorców.
Co więcej, aż 90% marketingowców uważa, że wykorzystanie mediów społecznościowych było istotne dla ich przedsiębiorstw. 67% osób samozatrudnionych i 66% małych firm z dwoma albo większą liczbą pracowników zgodziło się z tezą o korzyściach płynących z użycia social mediów.
- Siła Facebooka jest dziś ogromna. Z tym się dziś po prostu nie sposób nie zgodzić, bez względu na to, jakie jest nasze prywatne zdanie o społecznym wymiarze sieci tego rodzaju. To nowy kanał komunikacji z klientem, komunikacji otwartej i wreszcie dwukierunkowej, która sprawia, że biznes może lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a nie tylko spełniać wyobrażenia marketingowców - komentuje Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny serwisu Webhosting.pl.
W raporcie udostępnionym właśnie przez Webhosting.pl i home.pl znajdziesz:
Pełną wersję e-booka "Jak promować firmę na Facebooku" można znaleźć w serwisie Webhosting.pl
Redakcja portalu sbp.pl zachęca bibliotekarzy do zapoznania się z tym poradnikiem. Coraz więcej bibliotek ma już swoje profile na Facebooku, dlatego ważne jest, aby w pełni wykorzystać możliwości tego portalu.
Źródło: Dziennik Internautów