Polecamy

Jak promować firmę na Facebooku

Data dodania: 28.10.2011

Jak promować firmę na Facebooku

Facebook szczyci się obecnie ponad 750 milionami użytkowników na całym świecie - to niewiele mniej niż suma mieszkańców Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Internauci spędzają na Facebooku dużo czasu, bo około 9 minut na wizytę, co nie uszło uwadze promujących się tam przedsiębiorców.

Co więcej, aż 90% marketingowców uważa, że wykorzystanie mediów społecznościowych było istotne dla ich przedsiębiorstw. 67% osób samozatrudnionych i 66% małych firm z dwoma albo większą liczbą pracowników zgodziło się z tezą o korzyściach płynących z użycia social mediów.

- Siła Facebooka jest dziś ogromna. Z tym się dziś po prostu nie sposób nie zgodzić, bez względu na to, jakie jest nasze prywatne zdanie o społecznym wymiarze sieci tego rodzaju. To nowy kanał komunikacji z klientem, komunikacji otwartej i wreszcie dwukierunkowej, która sprawia, że biznes może lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a nie tylko spełniać wyobrażenia marketingowców - komentuje Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny serwisu Webhosting.pl.

W raporcie udostępnionym właśnie przez Webhosting.pl i home.pl znajdziesz:

  • Tytułem wstępu: czym są media społecznościowe?
  • Co Twoja firma może zrobić na Facebooku?
  • To proste: zakładamy fanpage krok po kroku!
  • Rozbudowujemy fanpage: zakładki, aplikacje i narzędzia
  • Jak prowadzić i promować firmową stronę społecznościową?
  • Reklama na Facebooku, czyli jak promować swój fanpage
  • Socjomaniacy: nowy typ świadomego klienta

Pełną wersję e-booka "Jak promować firmę na Facebooku" można znaleźć w serwisie Webhosting.pl

Redakcja portalu sbp.pl zachęca bibliotekarzy do zapoznania się z tym poradnikiem. Coraz więcej bibliotek ma już swoje profile na Facebooku, dlatego ważne jest, aby w pełni wykorzystać możliwości tego portalu.

Źródło: Dziennik Internautów


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP