Polecamy

Międzynarodowa Nagroda Marketingu IFLA

Data dodania: 26.10.2011

Międzynarodowa Nagroda Marketingu IFLA

Sekcja IFLA Zarządzania i Marketingu we współpracy z firmą Emerald ma przyjemność ogłosić po raz X Międzynarodową Nagrodę Marketingu IFLA.

IFLA pragnie uhonorować organizacje, które wdrożyły kreatywne, zorientowane na wyniki projekty i kampanie marketingowe. Trzech finalistów zostanie wyróżnionych, a spośród nich zwycięzca otrzyma bilety, opłacone noclegi i rejestrację na Kongres IFLA w Helsinkach, w Finlandii w sierpniu 2012 roku, jak również nagrodę 1 000 $, które muszą być wykorzystane na dalsze działania marketingowe.

Trzech finalistów zostanie ogłoszonych w marcu 2012 roku. Zwycięzca zostanie zaprezentowany oficjalnie podczas konferencji prasowej Kongresu w Helsinkach.

Cele nagrody:

  • nagroda dla najlepszego projektu marketingu bibliotek na całym świecie;
  • promować marketing w bibliotekach;
  • dać bibliotekarzom okazję do wymiany doświadczeń marketingowych.

Wytyczne:

  • każda biblioteka, która oferuje produkty i usługi biblioteczne jest uprawniona do ubiegania się o nagrodę;
  • wniosek musi być napisany w jednym z siedmiu języków urzędowych IFLA.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie konkurus pod adresem:
http://www.ifla.org/en/management-and-marketing/marketing-award

Źródło: IFLA


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP