Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy,
Zarząd Główny Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich rozpoczął prace nad utworzeniem komputerowej bazy członków zawierającej podstawowe informacje osobowe oraz dane związane z działalnością w Stowarzyszeniu. Utworzenie jednolitego, na bieżąco aktualizowanego rejestru wszystkich członków naszej organizacji usprawni komunikację wewnętrzną pomiędzy członkami Stowarzyszenia, pozwoli lepiej wykorzystać doświadczenie zawodowe i organizacyjne członków działających na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej SBP.
Baza dostarczy aktualnych danych dla celów statystycznych, będzie dokumentować historię naszego udziału w strukturach SBP i w innych formach aktywności na rzecz Stowarzyszenia. Ponadto, baza danych ułatwi realizację programu ofert i ulg dla członków SBP.
Budowa bazy członków jest jednym z zadań objętych grantem na rok 2011 w programie operacyjnym Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.
Z koleżeńskimi pozdrowieniami,
Elżbieta Stefańczyk - Przewodnicząca SBP
Jednocześnie informujemy, że w związku z budową Bazy Członków Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich odbędzie się szkolenie dla wyznaczonych przez Okręgi Administatorów.
Odbędzie się ono dnia 26 września br. w siedzibie Instytutu Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego w sali nr 331 (III piętro) przy ul. Nowy Świat 69 w Warszawie. W programie szkolenia m.in.:
Koordynatorem projektu jest Pani Joanna Pasztaleniec-Jarzyńska, mail: j.pasztaleniecjarzynska@sbp.pl
Głównym Administratorem Bazy jest Pan Łukasz Stochniał, mail: l.stochnial@sbp.pl; tel. 22 608 25 25