Książka "Etyka public relations. Profesjonalizacja branży PR w Polsce"od 23 lutego 2023 jest dostępna w przedsprzedaży w promocyjnej cenie 32 zł.
Publikacja pod redakcją Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej została wydana w serii Nauka - Dydaktyka - Praktyka.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną.
Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii:
W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury.
Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).
Zobacz spis treści na stronie Wydawnictwa Naukowego SBP.