Polecamy

Etyka public relations - nowa książka Wydawnictwa SBP

Data dodania: 23.02.2023

Etyka public relations - nowa książka Wydawnictwa SBP

Książka "Etyka public relations. Profesjonalizacja branży PR w Polsce"od 23 lutego 2023 jest dostępna w przedsprzedaży w promocyjnej cenie 32 zł.

Publikacja pod redakcją Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej została wydana w serii Nauka - Dydaktyka - Praktyka.

W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną.

Znajdziemy w niej nie tylko próbę analizy 30 lat funkcjonowania branży PR, wypracowanych standardów czy kształtowania się perspektywy etycznej jako wyznacznika profesjonalizmu zawodowego, ale też wątki dotyczące pandemii:

  • infodemii, czyli natłoku informacji, zarówno prawdziwych, jak i fałszywych, towarzyszący epidemii;
  • odpowiedzialności marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów;
  • powrotu do autorytetów naukowych w mediach i celebrytyzacji pseudonauki;
  • kryzysu wizerunkowego (piwo Corona).

W książce warto zwrócić uwagę na ostatni rozdział poświęcony zagadnieniu profesjonalnego public relations w sektorze kultury.

Punktem wyjścia rozważań były: serial "Artyści" (2016) Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego oraz raport o stanie kultury i sytuacji artystów w czasie pandemii Narodowego Centrum Kultury („Rocznik Kultury Polskiej”, Warszawa 2020).

Zobacz spis treści na stronie Wydawnictwa Naukowego SBP.

Okładka książki "Etyka Public Relations. Profesjonalizacja branży PR w Polsce".


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP