Polecamy

Przygotowani w sieci

Data dodania: 03.06.2011

Już ponad 900 jednostek samorządu terytorialnego w Polsce korzysta ze szkoleń w ramach portalu służby przygotowawczej – poinformowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Portal internetowy za pośrednictwem, którego odbywają się szkolenia dla osób, które zamierzają pracować na stanowisku urzędniczym uruchomiono w kwietniu ubiegłego roku. Jak poinformowało MSWiA obecnie korzysta z niego prawie 2100 pracowników. Najwięcej użytkowników zarejestrowało się w województwie mazowieckim i śląskim.

Portal udostępnia 9 kursów, w tym m.in. z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, przetargów, instrukcji kancelaryjnej czy dostępu do informacji publicznej. Z portalu mogą bezpłatne korzystać wszystkie urzędy samorządowe. Konieczne jest jednak zarejestrowanie jednostki samorządowej na witrynie. W tym celu należy wejść na stronę sp.4system.com i zarejestrować swoją jednostkę. Raz zarejestrowany urząd może korzystać ze wszystkich funkcji portalu i zapisywać na szkolenia nieograniczoną liczbę pracowników, całkowicie za darmo.

Decyzję o skierowaniu pracownika do odbycia służby przygotowawczej podejmuje kierownik jednostki, w której urzędnik jest zatrudniony. Służba maksymalnie trwa do trzech miesięcy i kończy się egzaminem. Po jego zaliczeniu można otrzymać stosowny certyfikat.

Źródło: PAP


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP