Polecamy

Wyniki badań efektywności w bibliotekach pedagogicznych

Data dodania: 04.11.2022

Wyniki badań efektywności w bibliotekach pedagogicznych

Opublikowano analizę wskaźników funkcjonalności bibliotek pedagogicznych na podstawie danych za 2021 r.  Jak co roku, wskaźniki w tabelach grupowano zgodnie z założeniami Zrównoważonej Karty Wyników (ang. Balanced scorecard) i perspektywami oceny bibliotek w normie PN-ISO 11620:2017 „Informacja i dokumentacja – Wskaźniki funkcjonalności bibliotek”.

W 2021 roku wprowadzono w bibliotekach pedagogicznych nowy wskaźniki pt. Udział użytkowników w imprezach bibliotecznych organizowanych przez bibliotekę online w przeliczeniu na 100 użytkowników, którego celem jest ocena atrakcyjności imprez organizowanych przez bibliotekę dla użytkowników.

W ostatnim roku poszerzono też  grupę usług sieciowych, interaktywnych o wskaźnik pt. Rejestracja on-line nowych czytelników, którego celem jest ocena stopnia automatyzacji procesów bibliotecznych i możliwości interaktywnego kontaktu z użytkownikiem.

Szczegółowe informacje na stronie projektu AFB: https://afb.sbp.pl/afbe/wyniki-badan/

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego


AFBE


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP